Главная Адвокат Цены Дела Статьи Контакты

31.03.2016

Продовження пояснень сторони захисту щодо дослідженних судом матеріалів, наданих стороною обвинувачення

Поделиться:
Назад

1.                  При огляді  місця подіїї 13.02.13 року спеціалистами було зофіксовані наступні покази пілотажних приладів:

 

АУАСП 14 КР (автомат углов атаки и сигнализации  перегрузок):

-          кут атаки  5,5 градусів.

-          перевантаження  1,2 одиниці.

 

Адвокат Одесса

 

Це свідчить, про те що:

 

Датчики АУАСП не фіксували, не попереджали екіпаж світловою, звуковою та механічною сігналізацією про вихід літака на докритичні та критичні вугли атаки, оскільки не зафіксували критичних вуглів атаки та критичного перевантаження.

 

Авіагоризонт «АГБ-3К»  вказує:

        -  15 градусів правого крену.

        -  до 5 градусів кута тангажу.

 

Адвокат Одесса

 

Це свідчить, про те що:

 

Літак здійснив приземлення горизонтально з невеликим правим креном, із убраною механізацією шасі, що підтверджує стійкість та керованість літака у процесі польоту.

 

Пілот утримував літак від катастрофи до повного зіткнення з землею, що підтверджується не тільки показами приладів, а і характерним  переломом лівої руки  командира повітряного судна Мелашенко С.М. від взаємодії із штурвалом літака у момент зіткнення.

 


 

2.   При огляді  місця подіїї 13.02.13 року спеціалистами була зофіксована приладова панель у кабіні пілотів, де знаходиться багатофункційний дисплей системи EGPWS:

 

Адвокат Одесса

 

Це свідчить, про те що:

 

Система EGPWS повинна була зафіксувати та попередити екіпаж світловою та звуковою сигналізацією про критичні вугли атаки, крени, критичну зміну швидкості та зближення з землею.

 

Відсутність сигналів попередження системи  EGPWS свідчить про те, що літак не виходив на критичні вугли атаки, не втрачав стійкості та керованості у польоті, не переходив у режим звалювання.

 


 

3.     При огляді  місця подіїї 13.02.13 року спеціалистами була зофіксована  кабіна пілотів, де знаходиться штурвал керування КПС, який обладнано датчиком вібрації штурвалу:

 

Адвокат Одесса

 

Датчик вібрації штурвалу повинен був попередити пілотів вібрацією (тряскою) про критичні вугли атаки.

 

Відсутність  вібрації   штурвалу свідчить про те, що літак не виходив на до критичні та критичні вугли атаки, не втрачав стійкості та керованості у польоті, не переходив у режим звалювання.

 

Обвинувачення пілота у штучному зменшенні швидкості літака, що призвело до втрати його керованості є абсурдним, оскільки літак не виходив на критичні вугли атаки, не втрачав стійкості та керованості у польоті, не переходив у режим звалювання та був  керований до моменту зіткнення з землею та обезструмення літака.

 


 

4.    У протоколі огляду від 28.02.2013 відео з камер відеоспостереження на злітно посадковій смузі від 13.02.13  вказано, що камери відеоспостереження зафіксували тільки пожежу літака на землі:

 

Це не відповідає дійсності.

 

Звертаємо увагу суду:

На шостій хвилині 01 секунді від початку запису камерою відеоспостереження зафіксовано останні хвилини приземлення літака, із язиками полум’я у польоті.

 

Адвокат Одесса

 

Адвокат Одесса

 

Адвокат Одесса

 


 

5.    При огляді  місця подіїї спеціалистами було виявлене характерне пошкодження нижньої частини правої мотогондоли двигуна літака  від ребра лопасті правого гвинта.

 

Це  свідчить, про те що:

 

 правий гвинт вже не обертався  при торканні о земну поверхню та знаходився у флюгерному стані.

 

Адвокат Одесса

 

Адвокат Одесса

 


Назад
31.03.2016

К началу

страницы